Weerwolvenspel

Forum Weerwolvenspel

[WvW3]Spookslot

Moderator: Spelleider WvW

Re: [WvW3]Spookslot

Berichtdoor Noppus » wo 13 nov 2013, 10:06

miepmiep73 schreef:Noppie! Partner in crime deze keer ;). We hebben het eigenlijk vreselijk slecht gedaan, vind je niet? Ik snap nog steeds niet waarom ze jou nu zo verdacht vonden, maar dat je mij verdedigde heeft je niet geholpen...we hebben echt vette mazzel gehad.

Ik snap nog steeds niet waarom Schüsselchen geen wolf is.

Het ging mis toen Ietje op basis van statistiek besloot dat ik wolf was, onder andere doordat ik tussen twee wolven zat. Maar dat was een beslissing van Waldheri en niet van mij. Dus een onjuist argument, met een juiste conclusie.

En dat ik tegen Schüsselchen zei dat ze te weinig had gezegd om een oordeel over te kunnen vormen maakte dat ze zich in een tunnelvisie in mij vastbeet. ook niet handig.

Ik vond jouw analyses over de nachten op een gegeven moment (zondagavond geloof ik) veel te veel een inside-blik hebben, maar weet niet wie daarover gevallen is.
ehh, niks
Noppus
Babbelaar
Babbelaar

Berichtdoor Lampje » wo 13 nov 2013, 11:22

Noppus schreef:En dat ik tegen Schüsselchen zei dat ze te weinig had gezegd om een oordeel over te kunnen vormen maakte dat ze zich in een tunnelvisie in mij vastbeet. ook niet handig.

Dat was ook wel echt een wolvenargument ook!
Lampje
Spelleider WvW

Berichtdoor TikkiTavii » wo 13 nov 2013, 13:21

miepmiep73 schreef:Evyan, you twisted little wannabe witch. Je had ons allemaal lekker op het verkeerde been, zeg! Enfin, we weten nu tenminste een beetje wat we aan je hebben. En de echtelijke ruzies met Tikki zijn ook erg vermakelijk.

Tikki! Even nagaan, je hoort bij Evyan, hebt niets, nee echt niet, met Tjerk. En wel met Lampje...
Okee...okee...ik had je echt aan Tjerk gekoppeld. Echt. Weet je zeker dat jullie niet een en dezelfde persoon zijn?

zoals ik al tijdens het spel aangegeven heb. ik en Tjerk zijn twee verschillende personen. Ik heb hem nog nooit ontmoet. De enige communicatie die ik met hem heb gehad is via het spel-forum geweest.

Dat we steeds gelijk stemden was echt puur toeval.
great minds think alike :)
Wacht niet tot de dag van morgen als je jezelf een mooie herinnering wilt bezorgen!
TikkiTavii
Stille Willie
Stille Willie

Berichtdoor TikkiTavii » wo 13 nov 2013, 13:24

En met het breken van mijn hart was ook de GHB uitgewerkt. sorry Lampje ;)
Wacht niet tot de dag van morgen als je jezelf een mooie herinnering wilt bezorgen!
TikkiTavii
Stille Willie
Stille Willie

Berichtdoor Ietje » wo 13 nov 2013, 13:43

Lampje schreef:Lol ja Miep dat was wel grappig :p Jij dacht je burgeract nog vol te houden, maar ik wist al dat je wolf was XD Ik had nog zo tegen Tikki gezegd, zeg NIET wie je medewolven zijn mocht je wolf zijn.... maar dat ging fout en toen werd posten moeilijker. M'n tunnelvisie op ietje was ook zomaar ineens weg :o

Dat vond ik dan weer niet erg. Jij met je eeuwige tunnelvisie. Daar ben ik veel te vaak het slachtoffer van :evil:
It's not having what you want, it's wanting what you've got
Ietje
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Ietje » wo 13 nov 2013, 13:45

Noppus schreef:
miepmiep73 schreef:Het ging mis toen Ietje op basis van statistiek besloot dat ik wolf was, onder andere doordat ik tussen twee wolven zat. Maar dat was een beslissing van Waldheri en niet van mij. Dus een onjuist argument, met een juiste conclusie.

Ik heb wel goed geluisterd naar Elwes statistiek lessen :D
Ietje
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Noppus » wo 13 nov 2013, 14:11

Lampje schreef:
Noppus schreef:En dat ik tegen Schüsselchen zei dat ze te weinig had gezegd om een oordeel over te kunnen vormen maakte dat ze zich in een tunnelvisie in mij vastbeet. ook niet handig.

Dat was ook wel echt een wolvenargument ook!

Voor mij is het een argument dat ik vaker gebruik. Ik heb al te veel mensen op basis van onvoldoende kennis over hun denken en gedrag vrijgesproken.
ehh, niks
Noppus
Babbelaar
Babbelaar

Berichtdoor Mier » do 14 nov 2013, 16:42

Schüsselchen schreef:Bij voorbaat sorry, maar wat een dombo's.....het is gewoon 100 keer van tevoren uitgekauwd.

:evil:
Mier
NoNo
NoNo

Berichtdoor miepmiep73 » do 14 nov 2013, 20:33

Mier schreef:
Schüsselchen schreef:Bij voorbaat sorry, maar wat een dombo's.....het is gewoon 100 keer van tevoren uitgekauwd.

:evil:

;) trek het je niet aan Mier!
miepmiep73
Babbelaar
Babbelaar

Berichtdoor Ietje » vr 15 nov 2013, 13:25

Is vanuit de afkick ook heel veel makkelijker te zeggen dan als je nog in het spel zit. Je laten ompraten gaat zo gemakkelijk en als er dan niemand is om tegengas te geven... Weet ik uit ervaring *hide*
Ietje
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Ietje » vr 15 nov 2013, 13:26

Zin om nog een potje mee te doen Mier? Kun je wraak nemen :D
Ietje
Beheerder
Beheerder

Vorige